Retourbeleid
Retourbeleid
Wil je jouw aankoop retourneren of ruilen? Wij helpen je graag! Je kunt artikelen tot 14 dagen na de leverdatum retourneren of ruilen.
Om een artikel te retourneren of te ruilen, neem je contact op via info@twinstore.nl of gebruik je ons contactformulier.
Veelgestelde Vragen over Retourneren
Is retourneren gratis? De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de vervoerder en het land van verzending.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Ons retourbeleid biedt je de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren zonder opgaaf van reden
- Artikelen moeten ongedragen, ongewassen en in de originele staat zijn.
- Labels en verpakkingen dienen intact te zijn.
- Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland worden niet terugbetaald
Hoe lang duurt het om een product te ruilen?
Als je aangeeft dat je een product wilt ruilen bij het aanmelden van je retour, starten we direct met het verwerkingsproces. Zo zorgen we ervoor dat je ruiling binnen enkele dagen is afgerond.
Wat als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?
Neem contact op met onze klantenservice voor de beschikbare opties. Als je retour al is verwerkt en het product is uitverkocht, zoeken we samen met jou naar een passende oplossing.
Waar vind ik mijn ordernummer om mijn retour aan te melden
Je ordernummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Dit is een unieke code. Mocht je de e-mail niet hebben ontvangen, dan helpt onze klantenservice je graag verder.
Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is?
Helaas kan het voorkomen dat een product tijdens verzending of productie beschadigd raakt. Uiteraard lossen wij dit graag voor je op. Stuur een e-mail naar info@twinstore.nl met een foto van het probleem. Onze klantenservice helpt je zo snel mogelijk om een oplossing te vinden.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling na de retourtermijn wil retourneren
Zorg ervoor dat je jouw retour binnen de 14-dagen termijn indient. Mocht dit onverhoopt niet lukken, bieden we je de mogelijkheid om het product om te ruilen of een tegoedbon te ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice voor de beschikbare opties.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
We doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retour in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Zodra de terugbetaling is uitgevoerd, ontvang je een bevestiging. Houd er rekening mee dat het tot 3 werkdagen kan duren voordat het bedrag zichtbaar is op je rekening.
Vragen?
Wil je meer weten? Neem contact op via info@twinstore.nl. We helpen je graag!